niedziela, 8 listopada 2009

Wycieczka do Wrocławia:)

w sobote byłem z mamą na spotkaniu we Wrocławiu...ale zanim tam poszlismy pani Kasia oprowadziła nas po rynku Wrocławskim, a ja poszukiwałam tam krasnali.
pierwszego jakiego znalazłem chciałem wziąść do domu, ale nie dało sie...było ich bardzo duzo...zapraszam do oglądanięcia zdjęc
tutaj misiek grał z krasnalami w karty


to była fontanna z krasnalami

a tutaj sobie skakałem....podoba mi sie to zdjęcie

tu z miśkiem pchamy kule




a ten krasnal nie chciał mi dać tych pieniędzy co miał...a to była stówa



starałem sie sam czytać tabliczki przy krasnalach


a tutaj były pieski z gliny...fajne, co


a to są skarby jakie przywiozłem ze spotkania...papiery które dostałem od pani Ani (mówią na nią krulik), no i dziurkaczami powycinałem sobie fajne wzorki....i juz mam pomysły na karteczki
tylko szkoda ze tam nie zrobiłem zadnej karteczki.



a to zdjęcie wszystkich którzy byli na spotkaniu.....fajnie było!!!!!


7 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Zazdroszczę Ci tego spotkania, jeszcze na żadnym robótkowym nie byłam. Przywiozłeś sobie mnóstwo przydasi i zapewne sporo wspaniałych wspomnień;-)

KATRINA pisze...

Cieszę się, że wróciłeś z tej wyprawy zadowolony i z prawdziwym skarbem. :)

I pamiętaj, że jeszcze nie wszystkie krasnale odkryłeś, więc warto do Wrocławia kiedyś znowu zajrzeć. ;)

A teraz to chyba zamiast robić kartki, musisz zrobić albumik na krasnalowe zdjęcia... :)

Joasiunia:) pisze...

Ojej ale cudne zdjęcia masz!!!:) Narobiłeś mi smaka na taką wyprawę po krasnoludki:D Hihi:) No i fajnie,że spotkanie się udało i że naciąłeś sobie trochę wycinków:):):)

Pozdrawiam!:)

P.S. Jesteś bardzo fotogeniczny!:)

Rybiooka pisze...

Faktycznie mama Cie przegoniła ;)
a wiesz pokazujesz krasnale których ja nie widziałam !!!
Pozwolisz że u mnie na blogu Cie troszke poreklamuje :)
Pozdrawiam ;)

Emma pisze...

jesteś prawdziwym Mistrzem
Janie :-))

grażyna pisze...

byłam, oglądałam, super!!:)

Brises pisze...

Bardzo ładne zdjęcia! Ależ Ci zazdroszczę tego spotkania z Wrocławiem i scraperkami...